Al abonnee? Activeer hier uw premium account

FIWAP streeft al 25 jaar naar transparantie in de aardappelketen

januari 2019


Met de lancering van een opgefrist logo en een nieuwe website wil het 25-jarige Fillière Wallonne de la Pomme de Terre, afgekort tot FIWAP, zich klaarstomen voor een tijd waarin digitale informatievoorziening steeds belangrijk wordt. “Wat niet verandert, is de basisreden waarom de Waalse telers en handelaren de ketenorganisatie 25 jaar geleden hebben opgericht, namelijk het creëren van een transparante aardappelketen”, vertelde FIWAP-voorzitter Etienne Delbeke, tijdens een groot jubileumfeest eind 2018 in het Belgische Gembloers.

Dit is een premium artikel, alleen beschikbaar voor abonnees.

Reeds abonnee? Log nu in of activeer hier uw premium account.

Nog geen abonnee?

Bestel eenvoudig een abonnement.

Evenementen

©2015 - 2023 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO