Actie Abonnement Aardappelwereld magazine (Gratis Aardappel Kookboek t.w.v. 15 euro)
Aardappelinpakbedrijf Leo de Kock uit Purmerend is momenteel druk bezig met een moderniseringsslag. De dochteronderneming van aardappelcoöperatie Agrico heeft als een van de vernieuwingen onlangs een nieuwe website www.leodekock.nl gelanceerd. Volgens het bedrijf vormen de pagina’s het digitale visitekaartje van de aardappelonderneming.
Op de nieuwe internetpagina’s presenteert Leo de Kock zich als een professionele AG-retailpartner. Het wil hiermee aangeven een verbindende rol te spelen in de keten van akker, groothandel en supermarkt. Op een zo duurzaam mogelijke manier aan retailers aardappelen leveren, met een faire prijs voor de telers, is de missie die het bedrijf met de nieuwe website wil uitstralen. Nieuw is ook het logo. De kleurstelling met het gebruik van gouden letters is een knipoog naar de aardappel. Verder werkt de verpakker ook aan vernieuwing van panden op de bedrijfslocatie. Leo de Kock geeft daarbij aan dat moderne geavanceerdere computergestuurde processen in de nabije toekomst een nog nauwere samenwerking tussen telers en retailers mogelijk zullen maken. Tevens werkt de verpakker aan een complete transparantie van processen in de hele keten, zo laat het bedrijf weten. ●
Evenementen
©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO