Al abonnee? Activeer hier uw premium account

Moderniseringsslag bij Leo de Kock:“Wij zien onszelf niet meer puur als verpakker, maar als AG-retailpartner”

maart 2020


Aan bedrijfshistorie hechten ze bij Leo de Kock, het bedrijf dat in 2016 nog zijn honderdjarig jubileum vierde, veel waarde. Dat blijkt al uit de bedrijfsnaam, waarbij het verhaal hoort over de jonge De Kock die in 1916 tafelaardappelen ging uitventen in de stad. Vandaag de dag maakt het aardappel­inpakbedrijf een moderniseringsslag. In januari lanceerden ze een aangepaste missie en visie met een bijbehorende nieuwe website waarop Leo de Kock zich presenteert als professionele AG-retailpartner. Ook werkt de verpakker aan vernieuwing van de panden op de bedrijfslocatie in Purmerend. Hoe deze transitie tot stand is gekomen en wordt geïmplementeerd, vertellen directeur Jan Bijleveld en salesmanager Mariska Werring, die samen het bedrijf aansturen.

Dit is een Premium artikel

Log in om dit artikel te kunnen lezen

Kies Premium om alles te lezen en toegang tot het archief

Evenementen

©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO