Al abonnee? Activeer hier uw premium account

Europlant presenteert nieuw logo

augustus 2023


Het Duitse pootgoed­handelshuis Europlant Pflanzenzucht GmbH presen­teert een nieuw, modern merkimago. Een nieuw logo, nieuwe kleuren en nieuwe lettertypes zorgen volgens de onderneming voor een eigentijdse huisstijl.

In een persbericht meldt het Duitse bedrijf dat het nieuwe logo de start weerspiegelt van de interne reorganisatie van het bedrijf naar buiten. In de toekomst zullen veredeling, teelt en distributie onder één merk opereren. De integratie van deze drie businessunits heeft tot doel de aanwezigheid en competentie in de markt verder te versterken, interne processen te vereenvoudigen en besluitvormingstrajecten te verkorten. “Het nieuwe handelsmerk maakt zichtbaar dat we een innovatief, modern bedrijf zijn”, zegt Jörg Renatus, managing director van Europlant. “In de afgelopen dertig jaar hebben we een belangrijke marktpositie opgebouwd. Met onze nieuwe structuur zijn we ook voor de komende dertig jaar goed gepositioneerd. Het gemoderniseerde logo vertegenwoordigt deze herschikking uitstekend. We kijken uit naar de uitdagingen en diverse kansen die voor ons liggen”, aldus Renatus. ●

Evenementen

©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO