Al abonnee? Activeer hier uw premium account

“Hoe meer kennis over de aardappel als product er verspreid wordt, hoe beter mensen ermee omgaan.”

november 2020


Met een indrukwekkend cv (denk aan de keukens van gerenommeerde restaurants zoals driesterrenzaak L’Oustau de Baumanière in de Provence, Le Grand Véfour in Parijs en Het Amstel Hotel in Amsterdam) heeft meester-­chef Robert Kranenborg, tegenwoordig culinair coach en ook bekend van zijn optredens in tv-programma’s zoals De Wereld Draait Door, TopChef en Masterchef, oog voor professionaliteit. Terwijl het inpakken van de uit te delen porties van ‘De grootste stamppot van Nederland’ doorgaat, heeft de chef even tijd voor een vraaggesprek met Aardappelwereld magazine. Hij vertelt dat de stamppotactie van promotiecampagne Power to the Pieper goed en professioneel verloopt en dat hij de noodzaak inziet van het delen van productkennis, zoals de campagne beoogt te doen.

Dit is een Premium artikel

Log in om dit artikel te kunnen lezen

Kies Premium om alles te lezen en toegang tot het archief

Evenementen

©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO