• slider02
  • slider01
  • slider03

oktober2018

Het promotieproject ‘Power to the Pieper’ van de Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO) heeft half september wederom een actie op touw gezet die aanschurkt tegen Nederlandse waarden en normen. Doel van de actie ‘Piepershow’ is de aardappel op een ludieke manier meer onder de aandacht te brengen van de Nederlandse bevolking, aldus de NAO. Gezien de ruime aanwezigheid van en de vele publicaties in de Nederlandse pers, noemt de aardappelorganisatie de actie een groot succes.

 

Het volledige artikel lezen? Klik hier voor een abonnement op Aardappelwereld magazine!

Wilt u ook adverteren
op onze website?

Klik hier

 

Om door te gaan naar de webshop

Klik hier

Laatste tweets

Aardappelwereld RT @minlnv: Minister Schouten presenteerde vandaag vol trots op de #IGW2018 de recordcijfers van de Nederlandse land- en tuinbouwexport van…

Contact

captcha

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Adresgegevens

 

AARDAPPELWERELD MAGAZINE  
Van Stolkweg 31 Tel: +31 (0)70-3589331
Postbus 84102 Fax: +31 (0)70-3544290
2508 AC Den Haag  
Netherlands E-mail: redactie@aardappelwereld.nl

 

 

 

© 2015 Aardappelwereld Magazine | Ontworpen en gebouwd door CommPro Automatisering