oktober2018

Het was best bijzonder om samengestroomde persmuskieten vol verwachting te zien wachten tot de Piepershow van start ging. Het ging deze keer niet om aardappelpromotie in een sjiek sterrenrestaurant, maar om een reclamestunt aan de zelfkant van de samenleving: de Amsterdamse wallen. Geheel in het thema van de Rosse buurt was een heuse pop-up Piepershow ingericht. Achter het peepshowluikje hadden de chefs Freek van Noortwijk en Guillaume de Beer een heerlijk driegangen aardappelmenu bereid dat ze in 10 minuten uitserveerden.

Jaap Delleman

 

 

 

Het volledige artikel lezen? Klik hier voor een abonnement op Aardappelwereld magazine!

Wilt u ook adverteren
op onze website?

Klik hier

 

Om door te gaan naar de webshop

Klik hier

Laatste tweets

Aardappelwereld RT @minlnv: Minister Schouten presenteerde vandaag vol trots op de #IGW2018 de recordcijfers van de Nederlandse land- en tuinbouwexport van…

Contact

captcha

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Adresgegevens

 

AARDAPPELWERELD MAGAZINE  
Van Stolkweg 31 Tel: +31 (0)70-3589331
Postbus 84102 Fax: +31 (0)70-3544290
2508 AC Den Haag  
Netherlands E-mail: redactie@aardappelwereld.nl

 

 

 

© 2015 Aardappelwereld Magazine | Ontworpen en gebouwd door CommPro Automatisering