8 december 2021 | Artikelen
Luc Rooryck, Lutosa: “Het hebben van een eigen voorraad is bijvoorbeeld ideaal als buffer”
Luc Rooryck is niet alleen teeltadviseur bij de Belgische fritesfabrikant Lutosa (McCain), maar is daar ook verantwoordelijk voor 50.000 ton aardappelen die de verwerker jaarlijks in eigen bewaarplaatsen kan opslaan. Bijzonder, want er zijn maar weinig fritesfabrikanten in Noordwest-Europa die nog zelf grondstof opslaan.
11 november 2020 | Artikelen
Nieuwe merkidentiteit toont internationale ambities Belgisch aardappelmerk Lutosa
Tijdens een virtuele persconferentie maakte het Belgische aardappelmerk Lutosa in oktober zijn nieuwe visuele merkidentiteit bekend. “We zijn op een punt beland waarop de huidige merkidentiteit niet meer perfect bij onze identiteit en ambities past. Daarom is het tijd voor een nieuw tijdperk, een nieuw Lutosa”, zo wordt de verandering ingeleid.
©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO