Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcom-events domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/aardappelwereld/domains/aardappelwereld.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Topics Aardappelpromotie

Als de aardappel uw vak is, lees Aardappelwereld magazine digitaal en op papier

Aardappelpromotie

12 mei 2021 | Artikelen

Aardappel als ideale basis voor gevarieerde maaltijd in ‘Zo gepiept’

In het kader van Power to the Pieper, de aardappelpromotiecampagne van de Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO), is onlangs het kookboek ‘Zo gepiept’ van kok en Food Cabinet-oprichter Samuel Levie gelanceerd.

10 maart 2021 | Artikelen

NAO blijft partner van Voedseleducatie Platform

De Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO) heeft bekendgemaakt namens de financiers van de Power to the Pieper-campagne partner te blijven van het Voedsel­educatie Platform (VEP) 2021-2024.

11 november 2020 | Artikelen

“Hoe meer kennis over de aardappel als product er verspreid wordt, hoe beter mensen ermee omgaan.”

Met een indrukwekkend cv (denk aan de keukens van gerenommeerde restaurants zoals driesterrenzaak L’Oustau de Baumanière in de Provence, Le Grand Véfour in Parijs en Het Amstel Hotel in Amsterdam) heeft meester-­chef Robert Kranenborg, tegenwoordig culinair coach en ook bekend van zijn optredens in tv-programma’s zoals De Wereld Draait Door, TopChef en Masterchef, oog voor…

16 september 2020 | Artikelen

Eerste Wâldgieltsjes op traditionele wijze geserveerd aan burgemeester

Aardappelgroothandel Greydanus en Streekmerk Wâldpyk serveerden begin augustus in het dorpje Ee de eerste Wâldgieltsjes van 2020, in juli geoogst op percelen van teler Japik Wilman rondom Kollumerzwaag, aan burgemeester Johannes Kramer van Gemeente Noardeast-Fryslân.

16 september 2020 | Artikelen

Verantwoordelijkheid nemen

Ik hoop dat een ieder die dit leest de slogan ‘Power to the Pieper’ al kent. Deze staat namelijk symbool voor de promotiecampagne van de Nederlandse aardappelhandel.

17 juni 2020 | Artikelen

Steun en inventiviteit in coronatijd, maar mogelijk ook importmaatregelen

Op het moment dat Aardappelwereld magazine begin mei van de persen rolt, bereikt ons het nieuws: de tegemoet­koming voor de fritesaardappeltelers, waar de redactie samen met de aardappelsector al een tijdje naar uitkijkt, is er! Met de Regeling tegemoetkoming land- en tuinbouwondernemers COVID-19 kunnen telers van fritesaardappelen, die in de periode van 16 maart tot en…

©2015 - 2025 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO