Al abonnee? Activeer hier uw premium account

NAO

12 mei 2021 | Artikelen

Aardappel als ideale basis voor gevarieerde maaltijd in ‘Zo gepiept’

In het kader van Power to the Pieper, de aardappelpromotiecampagne van de Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO), is onlangs het kookboek ‘Zo gepiept’ van kok en Food Cabinet-oprichter Samuel Levie gelanceerd.

12 mei 2021 | Artikelen

Of te nat of te droog

Geen aardappelseizoen is hetzelfde, werd mij vanuit bedrijven verteld toen ik vijf jaar geleden bij de NAO begon. En na vijf jaar het zelf ervaren te hebben begrijp ik dat veel beter, die onvoorspelbaarheid.

12 mei 2021 | Artikelen

“Samenwerkingsverbanden nodig voor verwezenlijken NAO-agenda”

In zijn inaugurele interview met Aardappelwereld magazine vertelde directeur van de Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO) Dick Hylkema ondernemerschap in de achterban te willen stimuleren en van plan te zijn de sector onderling en de wereld eromheen te verbinden. Vijf jaar na zijn aanstelling in mei 2016 kijkt hij terug op een leerzaam half decennium gevuld…

7 april 2021 | Artikelen

HIP

Onlangs publiceerde de BO Akkerbouw de oproep tot projectideeën voor onderzoek. Ik heb al op meerdere plekken gezegd dat – sinds de afschaffing van de product- en bedrijfschappen – de akkerbouwsector een van de weinige sectoren is die het onderzoek op sectorniveau weer snel op orde heeft gebracht.

10 maart 2021 | Artikelen

NAO blijft partner van Voedseleducatie Platform

De Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO) heeft bekendgemaakt namens de financiers van de Power to the Pieper-campagne partner te blijven van het Voedsel­educatie Platform (VEP) 2021-2024.

10 maart 2021 | Artikelen

Verkiezingen

Over een week is het zover, we gaan weer naar de stembus. Als individu heb je misschien weinig zeggenschap, maar met z’n allen opgeteld wordt met de uitkomst de Tweede Kamer in Nederland vorm gegeven en indirect het kabinet.

©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO