Actie Abonnement Aardappelwereld magazine (Gratis Aardappel Kookboek t.w.v. 15 euro)
Als grote speler in een globale fritesmarkt wil Marc Schroeder zich als de nieuwe CEO van Lamb Weston / Meijer blijvend onderscheiden om de ketenconcurrentie het hoofd te bieden. “Het is onze ambitie om daarbij zoveel mogelijk waarde uit de aardappel te halen door hoogwaardige producten te maken waar consumenten voor willen betalen, en zo weinig mogelijk afvalstromen. “We ondersteunen daarbij de telers met adviezen die hen in staat stellen om kosten te beheersen. Verder helpen we door het delen van best practices om een zo hoog mogelijke opbrengst en kwaliteit per hectare te realiseren. De combinatie van die beide zaken stelt ons in staat om competitief te zijn. Daarmee willen wij ons onderscheiden”, onthult hij alvast zijn visie voor de komende jaren.
Log in om dit artikel te kunnen lezen
Kies Premium om alles te lezen en toegang tot het archief
Evenementen
©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO