Actie Abonnement Aardappelwereld magazine (Gratis Aardappel Kookboek t.w.v. 15 euro)
Het is stil in het hoofdkantoor van Agrico in Emmeloord. Ondanks de drukte van de voorjaarsverladingen, werken de meeste mensen thuis door de coronapandemie. Op zijn werkkamer op de tweede verdieping van het pand heeft algemeen directeur Jan van Hoogen goed uitzicht op het kwaliteitscentrum van de coöperatie. Na een periode van ziekte is Van Hoogen sinds een paar maanden weer 100 procent bezig de strategie Agrico 2030 vorm te geven. Hierbij wil Agrico het volume pootaardappelen in 2030 verdubbelen ten opzichte van het jaar 2018, groeien in marktaandeel consumptieaardappelen, goede rassen kweken voor de toekomst, een sterker imago verkrijgen, een robuuster CSR-beleid voeren en de bedrijfsvoering moderniseren met moderne ICT-systemen. “De recente lancering van ons online-platform Agrico Potatoes is hiervan een voorbeeld”, legt Van Hoogen uit.
Log in om dit artikel te kunnen lezen
Kies Premium om alles te lezen en toegang tot het archief
Evenementen
©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO