Actie Abonnement Aardappelwereld magazine (Gratis Aardappel Kookboek t.w.v. 15 euro)
Lanceren van een nieuw productconcept begint bij de Canadese kleinverpakker Quebec Parmentier met marktonderzoek en een wetenschappelijke zoektocht naar nieuwe rassen die lekker smaken en er onberispelijk uitzien. De basis is perfect geteelde pootaardappelen die een betrouwbare start vormen voor de consumptieaardappelteelt. Resultaat is het merk Mamzell’s met een betere prijs voor de betrokken telers en ook voor de supermarkt. “We wilden de tafelaardappel weer ‘sexy’ maken en ervoor zorgen dat de hele keten er geld aan kan verdienen”, benadrukken Laurence Côté en Manon Jobin van het aardappelhandelsbedrijf uit Quebec.
Log in om dit artikel te kunnen lezen
Kies Premium om alles te lezen en toegang tot het archief
Evenementen
©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO